دکتر پیمان صابریان، در نشست خبری که در استودیوسلامت وزارت بهداشت و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، درخصوص جزییات حادثه حریق شب گذشته کلینیک سینا اطهر، اظهار کرد: در اورژانس تهران به محض اینکه از حادثه انفجار مطلع شدیم، بلافاصله تیم‌ های عملیاتی در صحنه حاضر شدند. در این زمینه، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۲ دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس به محل اعزام شدند. در مجموع ۱۸ تیم عملیات ویژه اورژانس علاوه بر اینکه صحنه را برای ارائه خدمات رهاسازی و انتقال مصدومین ایمن کردند، از حوادث ناگوار نیز جلوگیری کردند.

وی گفت: متاسفانه ۱۸ نفر در صحنه حادثه جان باختند. یک نفر نیز در حین CPR در بیمارستان جان خود را از دست داد. ۱۵ مصدوم سرپایی نیز خدمات سرپایی و در صحنه را دریافت کردند و ترخیص شدند. ۹ نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند که طی پیگیری ‌ها حال تمام این ۹ نفر در شرایط پایدار و مناسبی است.

رییس اورژانس تهران عنوان کرد: علت این حادثه در دست بررسی است و باید نتیجه کارشناسی اعلام شود. این ساختمان یک مرکز درمانی و دی کلینیکی بوده که خدمات تصویربرداری، آزمایشگاه و خدمات جراحی محدود ارائه می‌ کرده و متاسفانه دچار انفجار و حریق شد.

منبع: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *