گیمیفیکیشن در سلامت

انجمن علمی هنر درمان با همکاری کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران نشست یک روزه “گیمیفیکیشن در سلامت” با حضور جناب آقای کامران حاتمی را در تاریخ 29 تیرماه 1398 برگزار می کند.

معمولا هنگام بازی کردن موقعیت زمانی و مکانی را فراموش می کنیم. بطوریکه بوتسطه غرق در بازی شدن مشکلات خود را فراموش می کنیم.

انگار چیزی در بازی ها وجود دارد که باعث برخورداری از این موهبت می شود. و اکنون مسئله این است که از این موهبت به درستی استفاده می کنیم؟آیا نمیتوانیم با استفاده از جذابیت های دنیای بازی به جای فراموش کردن مشکلاتمان آنها را حل کنیم؟

گیمیفیکیشن در پزشکی

طبیعتا پزشکان به دفعات بسیار متوجه شده اند که بسیاری از بیماران در رعایت خیلی از نکات جدیت لازم را ندارند. آیا می توان از جدیتی که افراد در دنیای بازی دارند استفاده کرد و کاری کرد که این افراد بیماری های خود را جدی بگیرند؟

آیا می توان کاری کرد که بجای انجام ماموریت های دنیای بازی ماموریت های سلامتی خود را انجام دهند؟ و آیا می توان کاری کرد که فرآیند سخت و طاقت فرسای درمان چاقی و لاغری و… مثل یک بازی جذاب و مفرح باشد بجای استفاده از یک فعالیت خشک و خسته کننده تک نفره می توان کاری کرد که افراد درگیر یک بازی اجتماعی رقابتی یا مشارکتی شوند؟

و اگر لحظه ای فکر کنیم که جواب سوالات بالا بله باشد چه اتفاقی برای بیماران شما می افتد؟ایا آن ها سفیر بند شخصی شما نخواهند بود؟

سخنران: آقای کامران حاتمی

تاریخ

تير 29 1398

اطلاعات بیشتر

ادامه مطلب

لیبل ‌ها

عادی

موقعیت

تهران
دسته بندی

برگزار کننده

کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران
شماره تلفن
۰۹۱۲۰۲۵۷۸۵۶
ثبت نام
بارکد QR
دسته های محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *