همایش راهبردهای طلائی مدیریت ویژه صنعت سلامت و پزشکی

همایش راهبردهای طلائی مدیریت ویژه صنعت سلامت و پزشکی در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ توسط مجموعه رویدادان در شهر تهران برگزار خواهد شد. طی سال های اخیر  پیشرفت های زیادی در حوزه درمان، سلامت، بهداشت، صنایع و کسب‌ و‌ کارهای وابسته به آن، چه در عرصه علمی و چه در عرصه تولیدی و بازرگانی در کشور صورت گرفته است. به‌طوری که در حال حاضر ایران در حوزه خدمات درمانی و تجهیزات پزشکی، صنعت دارویی و سایر صنایع وابسته، جایگاه ویژه ای را در منطقه به خود اختصاص داده است.
علی رغم اینکه فعالان این حوزه در کشور عموماً متخصص‌ها و فارغ‌التحصیل‌ رشته‌های پزشکی، داروسازی و یا مهندسی با دانش و تجربه تخصصی بالا هستند، متأسفانه فرصتی برای توسعه معلومات و مهارت‌های مدیریتی خود نداشته‌اند. از این رو پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در اقدامی ابتکاری، با در نظر گرفتن محدودیت‌های زمانی فعالیت‌های این حوزه، مبادرت به برگزاری همایشی فشرده و کاملاً کاربردی با عنوان «راهبردهای طلایی مدیریت، ویژه صنعت سلامت و پزشکی (ویژه جامعه پزشکی، بیمارستانی و مراکز خدمات درمانی)» در تاریخ 7 شهریورماه 1398 در دانشگاه تربیت مدرس کرده تا صاحبان این صنعت بتوانند طی یک روز از مجموعه اطلاعات ارزشمند و لازم برای کسب‌و‌کار خود با محوریت مباحث قانونی و مالیاتی، بازاریابی، برندینگ و فروش بهره‌مند شوند.
سخنرانان این همایش علاوه بر تخصص و تبحر علمی اقتصادی دارای سوابق درخشان تجربی و اجرایی نیز هستند و ازاین‌رو می‌توانند به شایستگی پاسخگوی سؤالات شرکت‌کننده‌ها باشند.

محورهای همایش:

  • بازار یابی و برندینگ تخصصی
  • دیجیتال مارکتینگ و برندینگ مجموعه های پزشکی
  • مباحث مالی و مالیاتی ویژه پزشکان و مجموعه های سلامت و پزشکی

تاریخ

شهريور 17 1398

اطلاعات بیشتر

ادامه مطلب

لیبل ‌ها

عادی

موقعیت

تهران
دسته بندی
ثبت نام
بارکد QR
دسته های محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *