دکتر علیرضا زالی اظهار کرد: آمار بهبودیافتگان بیماری کرونا و افرادی که از بیمارستان مرخص شده‌‌اند نیز به 540 نفر رسیده است که این عدد نسبت به روزهای قبل کمتر است.

زالی با بیان این که تغییر زیرساخت‌‌های مترو در بازه زمانی کوتاه برای کاهش شیوع اپیدمی کرونا امری محال و غیر ممکن است، یادآور شد: استفاده تمامی مسافران از ماسک و تجهیزات حفاظتی و رعایت فاصله اجتماعی و بهداشت فردی می‌‌تواند راهکار موثری برای قطع و یا کاهش زنجیره کرونا باشد.

رییس ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران ضرورت استفاده از ماسک را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: حتی استفاده از ماسک‌‌های پارچه‌‌ای که در منزل تهیه می‌‌شود هم می‌‌تواند درصد زیادی حفاطت ایجاد کرده و از انتقال ویروس پیشگیری کند.

زالی در ادامه پرهیز از تردد غیر ضروری در سطح شهر را راهکار موثری برای ریشه کنی ویروس کووید 19 دانست.

رییس ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران با بیان این که الگوی مراجعان به مراکز درمانی و مبتلایان به کرونا در حال تغییر است اظهار کرد: در حال حاضر مراجعان با حال وخیم‌‌تری به بیمارستانها مراجعه می‌‌کنند، این موضوع علاوه بر این که روند بهبود مبتلایان به ویروس کرونا را کند می‌‌کند در عین حال فشار کاری مضاعفی  را بر دوش کادر درمان تحمیل خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

  • دیجی بنیان
  • فروردین 30, 1399

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *