با استعانت از خداوند متعال و در راستای تحقق سیاست های کلی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری در امور خودکفایی دفاعی و امنیتی و حمایت از تولید کنندگان محصولات بومی حوزه زیستی، دومین نمایشگاه صنعت بومی زیستی به همت سازمان پدافند غیرعامل کشور و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تاریخ 11 لغایت 14 آذر ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

پنجمین نمایشگاه بومی سایبری باهدف شناسایی و همراهی با شرکت‌های فناوری در حوزه امنیت سایبر، 11 تا 14 آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

مکان : نمایشگاه بین الملی تهران

طبق سیاستهای کلی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری در امور خودکفایی دفاعی و امنیتی و تاکید بر بومی سازی و روز آمدی سامانه‌ها، کالاها و خدمات اولویت‌دار دفاعی و امنیتی، چهارمین نمایشگاه صنعت بومی سایبری در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد. این نمایشگاه با تاکید بر بومی‌سازی محصولات توأم با بهسازی تجهیزات موجود و ممنوعیت تامین نیازهای امنیتی از خارج از کشور با مشارکت سازمان پدافند غیرعامل کشور با عنوان بهره‌برداری از محصول بومی، تضمین امنیت پایدار برگزار می گردد.

برای شرکت در پنجمین نمایشگاه صنعت بومی سایبری:

ابتدا در سایت www.cdex.irثبت نام نمایید.

سپس با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید.

hز قسمت صدور مجوز محصولات، محصول خود را جهت اخذ مجوز معرفی نمایید.

اگر مجوز قدیمی دارید،در ثبت مجوز قدیم فرم را تکمیل نمایید .

چناچه محصول شما فاقد مجوزمی باشد لطفا در قسمت درخواست مجوز ، اقدام به تکمیل فرم  نمایید.

پس از تایید محصول،امکان شرکت در نمایشگاه را خواهید داشت.

نکته: صرفا محصولاتی که مجوز های آنها مورد تایید قرار گرفته باشند،امکان حضور در پنجمین نمایشگاه صنعت بومی سایبری را خواهند داشت.

  • دیجی بنیان
  • شهریور 22, 1397

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *