تفاهم‌نامه گسترش همکاری‌های علمی میان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه فناوری‌های سلامت، با محوریت استفاده از ظرفیت‌های نوین پزشکی از راه دور، پزشکی سلامت محور و مقابله با بیماری‌ها، به ویژه بیماری کرونا امضا شد.

دکتر علیرضا زالی در آیین امضای تفاهم نامه میان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حوزه فناوری‌های سلامت و پیشگیری و مقابله با کووید-۱۹، با بیان اینکه امروز با حمایت مالی و معنوی دکتر مخبر، رییس ستاد، شاهد تحقق ۶ پروژه دانش بنیان در زمینه غربالگری، تشخیص و درمان بیماری کرونا بودیم، تصریح کرد: در زمینه اموری که با مدیریت، همراهی، همدلی و پشتیبانی مادی و معنوی و سرمایه گذاری هوشمندانه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) شکل گرفته، شاهد تحقق بخشی از این دستاوردها بودیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در شرایط فعلی، با وجود تلخکامی‌هایی در زمینه بحران کرونا، شاهد بروز و خیزش علمی در کشور هستیم. با تلاش محققان جوان در شرایط بحرانی تقابل با کووید-۱۹، برنامه‌های خوبی شکل گرفته و جوانه‌هایی در حال رویش است که با حمایت مدبرانه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) شاهد این بودیم که میانبرهایی در زمینه تامین لجستیک‌های مادی و معنوی محقق شده است.

منبع: ایسنا

  • دیجی بنیان
  • فروردین 30, 1399

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *