در این دیداری که با حضور دکتر سعید نمکی  وزیر بهداشت، دکتر همتی معاون حقوقی و امور مجلس و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دفتر وزیر بهداشت برگزار شد، مهمترین مسائل و چالش های بهداشتی و درمانی حوزه های انتخابی نمایندگان مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار، وکلای ملت مواردی همچون تکمیل پروژ ها و طرح های در دست اجرا، تامین اعتبارات لازم برای طرح های زیرساختی و زیربنایی بهداشت و درمان، تامین نیروی متخصص در مناطق کم برخوردار و افزایش ظرفیت های کمی وکیفی بخش درمان شهرستان ها و مناطق محروم را ذکر کردند. 

در ادامه دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تشریح پاره ای از دستاوردهای وزارت بهداشت در دوران تحریم، بر عزم این وزارتخانه برای شکستن سد تحریم و تهدید تاکید کرد.

همچنین در این دیدار ، وزیر بهداشت با بررسی چالش ها و درخواست های وکلای ملت، بر عزم وزارت بهداشت برای تسریع در تکمیل طرح ها و پروژه های حوزه بهداشتی و درمانی به ویژه در مناطق کم برخوردار تاکید کرد.

 دکتر نمکی ضمن بررسی کامل مسائل مطروحه نمایندگان، معاونت های مرتبط را موظف به اجرای سریع موارد در خواستی و ارائه گزارش آن در اسرع وقت کرد.

منبع: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *