بدون نگرانی سرطان حنجره را درمان کنید!

استعمال دخانیات و مصرف الکل از جمله عوامل خطر اصلی در بروز سرطان‌های سر و گردن است؛ همچنین عوامل شغلی و آلاینده‌های محیطی نیز می‌توانند سبب بروز این نوع سرطان‌ها شوند؛ به‌طور مثال، در افرادی که مشاغل خاص دارند و با موادی همچون نیتروزامین، فرمالدهید، عطر و گرد و غبار زیاد در ارتباط هستند، احتمال ابتلا به بعضی از انواع سرطان‌های سر و گردن بیشتر است.

این سرطان یکی از شایع ترین سرطان های ایران و جهان می باشد.

تنگی نفس، انسداد راه هوایی و اختلال در بلع از دیگر علائم هشدار سرطان‌حنجره به شمار می‌رود که در صورت بروز هر یک از این موارد، افراد باید جهت بررسی به پزشک مربوطه مراجعه نمایند؛ همچنین هر توده یا زخمی در مخاط دهان که با گذر زمان بهبود نیابد می‌‌تواند علامت ابتلا به سرطان حفره دهان باشد که معمولاً در ابتدا خود فرد متوجه آن می‌‌شود و در این موارد لازم است جهت بررسی و در صورت نیاز، نمونه برداری، به پزشک مراجعه شود، یکی دیگر از دلایل سرطان حنجره داغ خوری است که باید به آن توجه ویژه ای شود، زیرا بسیاری از افراد بصورت عادت چای و یا غذاهای گرم میل میکنند که به مرور زمان دچار این مشکل می شوند.

درمان سرطان حنجره بدون نگرانی!

در اینجا چند روش از بهترین روش های درمانی را آورده ایم :

درمان با استفاده از عسل 

  • عسل به عنوان ماده غذایی قابل نگهداری طبیعی شناخته می‌شود و شامل ویتامین‌ها، شکر، مواد معدنی است و فعالیت‌های آنتی  اکسیدانی بالایی دارد.
  • عسل یک ارتقادهنده طبیعی سیستم ایمنی است.
  • عسل یک عامل طبیعی ضد التهابی است.
  • عسل یک ضد باکتری طبیعی است.
  • عامل جمع آوری رادیکال‌های آزاد سمی است.
  • عسل معالجه کننده زخم‌های مزمن است.
  • عسل یک عامل کنترل کننده چاقی است.

 

عسل و شکرتیغال دیجی بنیان

 

شکر تیغال میل کنید!

دمای معده برخی افراد بسیار سرد است که در این حالت بخار و رطوبت به سمت حلق بالا می‌رود که بهترین راه درمان پایین آوردن دمای سرد معده با مصرف گرمی جات و به خصوص گیاه معجزه آسای «شکر تیغال» است.

این محقق طب سنتی؛ گیاه «شکر تیغال» را درمان گرفتگی صدا دانست و افزود: گیاه «شکر تیغال» برای گرفتگی صدا و درمان آن بسیار معجزه بخش است و متاسفانه کمتر افراد اسم این گیاه و کاربرد آن را شنیده‌اند و دمنوش مناسبی برای مداحان است که در عطاری‌ها موجود بوده و نحوه مصرف آن بر روی بسته درج شده است.

گیاه چهار تخمه، تره و تره فرنگی، دمنوش گل ختمی دمنوش‌های معجزه‌آسایی برای گرفتگی صدا در مداحان است که بهتر است پس از مداحی کردن این دمنوش‌ها را بنوشند.

مواد غذایی تحریک‌زا مثل ادویه‌جات، چربی و آب یخ بهتر است مصرف نشود که در تخریب و گرفتگی صدا اثرگذار است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *