سیما سادات لاری؛ معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در این پویش دانشجویان در چهار محور پیشگیری، مبارزه، سلامت روان و مستندسازی دسته بندی می شوند تا از این طریق بتوانیم به مردم کمک کنیم و این بیماری همه گیر را به زودی از ایران ریشه‌کن کنیم. این پویش فراخوانی برای حضور مهربانانه دانشجویان است.

وی افزود: با توجه به انتشار ویروس کویید ۱۹ در میان مردم و شرایط به وجود آمده در جامعه،‌ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم تحقیقات و فناوری در نظر گرفتند که پویش دانشجویی مقابله با این بیماری را ایجاد کنند.
معاون وزیر بهداشت با اشاره به استقبال بالای دانشجویان برای کمک به تیم بهداشت و درمان وزارت بهداشت، تصریح کرد: دانشجویان وزارت بهداشت تماس دارند و برای حضور خود در کنار کادر درمانی و دیگر تلاش‌گران مبارزه با کرونا اعلام آمادگی می‌کنند و بسته‌های علمی در خصوص بیماری طراحی کرده‌اند. بسیاری از دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اقدام به تولید مواد ضدعفونی کرده‌اند و در تولید ماسک و اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم کشور مشارکت می‌کنند؛ این اقدامات نشان می‌دهد هر کدام از این دانشجویان علاقمند و فعال به نحوی تلاش دارند تا سهم خود را در این شرایط سخت ادا کنند.

منبع: قطره

  • دیجی بنیان
  • اسفند 13, 1398

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *