نشست پایش مصوبه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در خصوص عملیاتی کردن سند ملی سالمندان با حضور دکتر علی دلی‌پیشه، رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، و نمایندگان بخش‌ها و دستگاه‌های مرتبط برگزار شد.

با توجه به برگزاری شانزدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با حضور رییس جمهور و وزاری عضو شورا و ماموریت دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در رابطه با گردآوری گزارش‌های عملکرد مصوبات جلسه پانزدهم از دستگاه‌های ذی‌ربط و ارایه نتایج آن‌ها در جلسه شانزدهم شورای عالی، نشست پایش مصوبه این شورا در خصوص عملیاتی نمودن سند ملی سالمندان برگزار گردید.

بر این اساس گزارش نهایی شدن و ابلاغ سند ملی سالمندان از سوی مهندس مصطفی سراج، سرپرست دبیرخانه شورای ملی سالمندان، ارایه شد.

سپس دکتر محسن شتی، رییس اداره سالمندان وزارت بهداشت، به ارایه گزارش تدوین و اجرای برنامه‌های عملیاتی سلامت و امنیت غذایی سالمندان پرداخت و در پایان پس از بحث و تبادل نظر، رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی به جمع‌بندی مباحث نشست پرداخت.

گفتنی است نشست پایش مصوبه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در خصوص عملیاتی نمودن سند ملی سالمندان، امروز، روز گذشته (دوشنبه) در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

منبع: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *